piątek, 28 marca 2014

Inspiracja

Cześć

Jak to u mnie już bywa, inspiracja przychodzi i odchodzi. Szukam jej wtedy w internecie lub innych

mediach.

Jednak wczoraj w nocy, a raczej dzisiaj w nocy :) zdałem sobie sprawę, że pomysły można czerpać

z otaczających nas przedmiotów.


Przeglądałem właśnie album z moimi zdjęciami i widząc dwa z nich, z jednego wydarzenia, od razu

pomyślałem, kurcze coś z tego może powstać :)

Muszę jeszcze tylko uzyskać zgodę fotografowanych. Lepiej nie mieć później, z tego tytułu,

nieprzyjemności, tym bardziej, że praca trafi do internetu :)


Wracając do czerpania pomysłów z otaczających nas rzeczy. Mamy mnóstwo pamiątek, które

zazwyczaj leżą gdzieś, a które można by wykorzystać. Oczywiście mówię o tym w przypływie

pomysłowości :) bo sam jeszcze tego nie zrobiłem ale zrobię :)


Się rozgadałem
Pozdrawiam
Marek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz