niedziela, 16 marca 2014

Moje twory

W końcu zrobiłem dokumentację fotograficzną moich, cholera wie jak je nazwać inaczej, tworów :)

  Origami :)


Kostka ze starych slajdów.




Te kółeczka służą w sklepach do oznaczania rozmiaru i są nakładane na wieszak. Mi po znajomości udało się zdobyć kilkadziesiąt i w połączeniu z moją wizją :D powstały takie oto cosie :)






Gałązki, bursztyn, kora i kamyki znalezione przeze mnie, dawno dawno temu nad morzem. Jeśli przyjrzeć się największemu, widać na nim odbitą muszlę. Mam w swoim dobytku kilkanaście podobnych z większą lub mniejszą ilością śladów pozostawionych przez muszle. 

hehehe moje pierwsze wprawki :D

Jakoś już tak mam, że jak mi karton wpadnie w ręce, a pomysł jakimś cudem :D powstanie w mojej głowię, wtedy tworzę takie dzieła sztuki :)

Tag wykonany w Cewlinie na warsztatach.

Hot glue, gorący klej, pozwala mi "wyżyć" się artystycznie. Oto, te lepsze, z moich tworów :)

Breloczki :)
 

:)

Sprężyna i małe gwiazdki :)

Kolorowe nitki :)

Kawałki kory i gałązki znalezione pod drzewami.

 Stara, klejąca się, tasiemka, taka zwijana w kłębek :)


Jakoś mało kapsli wpadało mi w ręce. Ten w połączeniu z puzzlem 3d wyszedł fajnie :)

Inne twory. Po prawej odlany z silikonowej formy do ciasteczek :D
 



8 komentarzy:

  1. Jesteś mega -kreatywny !!! Wszystkie twory świetne , ale chyba najbardziej spodobały mi się wytwory z kółeczek od wieszaków :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Podoba mi się właśnie tworzenie z czegoś, co ma raczej małe zastosowanie albo tylko jedne :)

      Usuń
  2. Niesamowicie wyszło, podziwiam! Zaskoczyłeś mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) i muszę przyznać, że sam się czasem zaskakuje :)

      Usuń
  3. Miarka krawiecka i drewienka w kleju - czadowe!
    No i widzę, ze zając "widzi" - fajne niebieskie oczko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Potrzeba zrobienia czegoś z wolnym czasem poskutkowała właśnie takimi pomysłami :)
      Tak, zajączek ma oczko i łypie nim na mnie z półeczki ;)

      Usuń
  4. Świetne te "zatapiańce" z hot-kleju!!! Gdzieś na jakiejś stronie widziałem też odlewanki z takiego kleju w małych, silikonowych foremkach ( tylko nie zapisałem linka).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są silikonowe foremki, dość drogie :/, w których można jeszcze lepsze twory robić :)
      Ja próbowałem nawet własne foremki robić ale chyba najlepiej wychodzą takie w formie rozlanej i zatopionego w niej przedmiotu.
      Kusiło mnie zaopatrzyć się w specjalny dwuskładnikowy preparat, który po wylaniu do form , dłuższym odstawieniu i zastygnięciu jest zupełnie przeźroczysty.
      Póki co działam dalej na gorącym kleju :)

      Pozdrawiam

      Usuń