wtorek, 25 marca 2014

Ukończony album

Witajcie

Mój peudo :) album o tytule "Moje pasje" został ukończony. Może nie tak jak z początku planowałem, czyli aby album zawierał namacalne moje twory :) Wyszło więc, że wydrukowałem zdjęcia owych (wy)tworów i wkleiłem je do albumu, inaczej nie domknąłby się w ogóle.
Może następny zaplanuje już w inny sposób, tak aby pomieścił wklejone przedmioty :)

Mnie osobiście się podoba zarówno wykonanie, jak i pomysł na zebranie moich "koników" ;) w jednym miejscu. Można by powiedzieć, że to moje takie twórcze portfolio, choć zawiera tylko niewielki procent moich "dokonań" :)

Jestem ciekaw waszych opinii :)

Pozdrawiam
Marek











4 komentarze:

  1. Świetny pomysł i wykonanie też mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Pomysł powstał w chwili kiedy trzymałem ten karton w ręku, z wykonaniem było parę problemów ale w końcu ukończyłem jak chciałem :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. co za kreatywność !!! - świetne wykonanie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Czasem zdarza mi się wymyślić coś kreatywnego :)

      Pozdrawiam

      Usuń