wtorek, 18 marca 2014

Zakupy

Znowu poniosło mnie, na zakupy :)
Znalazłem fajne drewniane ozdoby, metalowe zakładki, słoiczek (na próbę)  i inne.
Kupiłem bardzo tanie kolczyki, które wykorzystam w całości lub w części.
Najlepsze kolczyki, z flagą, są po prostu świetne.

Zakupiłem również papiery, o których zapomniałem wspomnieć :)
Zatem kupowałem na sztuki, jako że nie wszystkie z kompletu przypadły mi do gustu :):
- Nadciąga Zima od uhkgallery sztuk 2
- Sklepy Cynamonowe: Akwamaryn, Szmaragd, Malachit.

... i to już wszystko :)








Tak, znowu mnie poniosło, na zakupy :)

8 komentarzy:

  1. Hi hi Ile to razy w swojej głowie słyszałam "I w tym miesiącu już nic nie kupuję" :D Czasami się udało... Ale częściej przydasie przemawiały do mnie tak mocno, że nie mogłam się oprzeć. A do tego koleżanki piszące, że robią zamówienie - wspólna przesyłka nieźle kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezły kusiciel z tego przydasie i wspólna przesyłka :D
      Dzisiaj mam zamiar przysiąść i popracować nad albumem. Natomiast z tego samego kartonika, z którego powstał album, jeśli się uda, zrobię coś na wzór portmonetki, czy też mini albumu, a że mam tego dwie sztuki to zrobię chyba i to i to :D

      Usuń
  2. Na jednym nigdy się nie kończy - będzie więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd ja znam te zakupowe szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń