środa, 2 kwietnia 2014

Kartka Vintage 20x20

Ostatnia już ze skończonych wczoraj prac :)

Vintage, myślę, że pasuje do niej takie określenie.

Zdjęcie, starszej pani stojącej przy pustym krześle (bardzo mi się spodobało), znalazłem wśród staroci na giełdzie :)

Odstają od stylu vintage jedynie kolorowy kwiatek i ceratowe róże pomalowane czerwonym lakierem do paznokci :)

Trochę żałuję, że nie użyłem papieru scrapowego ale może jeszcze coś wymyślę żeby zapełnić tą białą przestrzeń :)











4 komentarze:

  1. Będę zaglądać i Ci dopingować.
    Widzę, że masz dużo do nauczenia się ze scrapowania w szerokim tego słowa znaczeniu.
    W internecie znajdziesz sporo informacji - ostrzegam wytopisz mega godziny ale warto.
    Co do tej karteczki to poradziłam papierowy kwiatek dać w np. róg zdjęcia (zrób zdjęcie ze zdjęcia aby nie było szkoda tracić oryginału - można to zrobić w zakładzie fotograficznym).
    Aparat dałabym z napisem typu Sto lat... baza zdecydowanie ciemniejsza - na to kawałek serwetki ale bez czerwonych ciapek.
    Sorki że się wymądrzam - mam nadzieję, że będziesz robił postępy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z twoim dopingiem z pewnością będę robił postępy :)
      Dokładnie, scrapowanie to bardzo szeroki wachlarz technik i powoli będę się uczył ich używać :) Z pewnością wciągnie mnie ale nie będzie mi szkoda tego czasu :)
      Dziękuję za naprawdę dobrą radę z kwiatkiem, faktycznie pasowałby idealnie.
      Co do bazy jeszcze eksperymentuję i nie chciałem marnować scrapowego papieru ale teraz jestem już na to przygotowany. Wyciąłem kilka baz 20x20 i teraz będę mógł dobierać kolorystykę tła bezpośrednio do pomysłu.
      Scrapa zeskanuje, wytnę zdjęcie w programi graficznym i wydrukuję lub wywołam i chyba spróbuje jeszcze raz z wykorzystaniem twoich rad :) Nawet niedawno zakupiłem ten sam papier z tym kwiatkiem więc chyba miałem przeczucie :)

      Wymądrzaj się ile tylko chcesz :) Dobre rady jak najbardziej wskazane :D

      Dziękuje i pozdrawiam

      Usuń
  2. wydaje mi się, że brak cieniowania i większość elementów nie pasuje do fotki... ale wiem ,że zaczynasz i wszystko za jakiś czas będzie piękne... np. po 12 kwietnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie cieniowałem bo nie mam tych tuszy postarzających itp a nie chciałem kolorować. faktem jest, że jakoś bardzo nie rozmyślam nad doborem tekstur i elementów dekoracyjnych. z pewnością nie pasuje mi ten kwiatek który dałem dla zapełnienia pustej przestrzeni i te czerwienie. może powinienem dodać jakichś scrapowych staroci podkreślając wiek osoby na zdjęciu.
      scrap powstał w jeden dzień więc nie był zbyt przemyślany, tak mi się wydaje.

      Dzięki za opinie i wiarę we mnie :)

      Usuń