czwartek, 10 kwietnia 2014

Suche akwarium

Dobry wieczór :)

Nie wiem skąd mi się to bierze, że pudełka, czy też kartony inspirują mnie do zupełnie innego ich wykorzystania.
Jeden z kartoników uwidział mi się w formie akwarium, zatem wziąłem do ręki nożyk i powycinałem okienka, tak po bokach jak i u góry. Trochę krzywo wyszło ale pomyślę jak by to poprawić, może okleję papierami.
Będę chciał wstawić okienka z, na przykład, okładki do bindowania.

W środku, wiadomo, roślinki, rybki, się zobaczy :D

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł - czekam na jego realizację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy etap już zakończony. Przeźroczyste szybki wstawione.
      Prezentuje się, nie powiem, że źle ale, że nawet bardzo dobrze, nie licząc trochę nierównych krawędzi kartonu :D
      Teraz czas na dekoracje.
      Wrzucę już w pełni wyposażone akwarium ;]

      Usuń