poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Wrażenia po warsztatach.

Cześć

Osiem godzin w środowisku scrapowym.
Jestem zadowolony, że mogłem tam być, tworzyć, rozmawiać i śmiać się.
Stworzyłem, razem z resztą "dziewczyn" :) 3 ciekawe prace, choć z jednej tylko jestem zadowolony.

Zawiodłem się trochę na ostatniej pracy, czyli na blejtramie, jeśli chodziło o kolejność w jakiej mieliśmy ją tworzyć. Encza fajnie to wymyśliła ale wolałbym żeby najpierw zająć się tłem a później resztą. Zatem najpierw wymyślaliśmy kompozycję pracy ze zdjęcia i papierów, później mieliśmy je ze sobą połączyć ale nie przyklejać do bazy. Później dopiero w odniesieniu do kompozycji tworzyliśmy tło i tu mi zupełnie nie wyszło.

Wrażenia, jednak, jak najbardziej pozytywne i jestem zadowolony. naładowałem akumulatory twórcze i staram się dalej doskonalić swój warsztat i pewność siebie :D



 Na zdjęciu jest jakaś smuga i wyglądam jak jednooki :/

8 komentarzy:

  1. a blejtram wyszedł Tobie akurat najciekawiej :-)

    pozdrawiam i przyjemnej zabawy
    hania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Może jest jednak dla mnie nadzieja ;)

      Usuń
  2. Marku warsztaty z tak doświadczoną Enczą to skarbnica wiedzy - mnie jeszcze nie było dane ale może kiedyś. Na pewno sporo się nowego dowiedziałeś i nauczyłeś czyli jesteś już bogatszy w doświadczenia. Korzystaj z weny i twórz..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, to spore doświadczenie i moc wrażeń :) Mam nadzieję, że ty też będziesz miała okazję wziąć udział w warsztatach z Enczą.
      Tworzę, tworzę :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne prace jak na początek, spójne kolorystycznie. Według mnie blejtram jest zupełnie w porządku :), pozostałe zresztą także. Życzę owocnych poszukiwań w tworzeniu!
    Pozdrawiam :)
    MAX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wasze opinie motywują mnie do kombinowania :D i tworzenia.
      Już niedługo coś nowego :)

      Usuń
  4. Bardzo zazdroszczę udziału w tych warsztatach, prace super, widać krok milowy w Twoich dokonaniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie na wszystkich warsztatach jest nam dane być ale jeśli w okolicy jakiś się nadarzy i terminy się nie pokryją to zawsze chętnie się piszę :)
      życzę tobie równie ciekawych warsztatów :)

      ps. bo wiesz Dagmaro, ja mam długi krok ;)

      Usuń