sobota, 25 października 2014

Bracia 3mają się razem.

 Cześć

Trwa Tydzień Inspiracji na scrapki.blogspot.com
Hasło na ten tydzień: RAZEM.

Stworzyłem pracę, ze zdjęciem, które najbardziej odpowiada, według mnie, hasłu.

Na zdjęciu jestem z bratem w Bukowinie Tatrzańskie, 1989r.









Użyłem następujących materiałów:
- gesso, pasta modelująca
- mgiełki pastelowe 13arts: turkusową, malinową i lawendę.
- maska: Shape-Dots 13arts
- stempel: Versailles firmy ScrapBerry's
- papier baza: #844233 Sun Kiss Col. Sun Dried.

Praca pod wpływem mediów, nieco się pofalowała, mimo wzmocnienia.

2 komentarze:

  1. Dodawaj więcej, bo świetne są te Twoje prace! Bardzo oryginalne i takie hmm... bardziej męskie ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za bardzo miły komentarz :)
      Męskie owszem ale można się spodziewać, iż będą również nieco kobiece, jako że jestem zodiakalną panną :)

      Usuń