piątek, 24 października 2014

Mediowe zakupy.

Cześć.


Po długim opieraniu się przed zakupem mediów, bez których da się tworzyć ale z nimi większe

możliwości się otwierają, zdecydowałem się zrobić kolejny krok w sztuce scrapbookingu :)

Swoje pierwsze zakupy postanowiłem zrobić w 13arts, gdzie miałem duży wybór i gdzie, jak na

początek, ceny są całkiem atrakcyjne.


Oczywiście podstawą były dla mnie mgiełki. Zdecydowałem się na Ayeeda Mist Pastele w czterech

kolorach: Malina, Lawenda, Turkus i Limonka.

Kolejny był czarny Splash, kolejna maska i stempel :)

Dodatkowo wybrałem etykiety w rolce Marthy Stewart.

Jako bonus otrzymałem tester farby Ayeeda Paint Biel i Srebro Brokatowe.


Ok czas na zdjęcia ;)















2 komentarze:

  1. Widzę, że jednak zakupiłeś etykietki.
    No a zakup bardzo ciekawy.
    No to teraz nic tylko próbować, testować i tworzyć.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Etykiety świetne ale wydawało mi się, że są większe, no ale nie zerknąłem na wymiary.
      Co do prób to w nocy z piątku na sobotę powstała praca na wyzwanie dla scrapki.pl z hasłem: RAZEM.

      Jeszcze dziś wrzucę pracę :)

      Usuń