sobota, 29 listopada 2014

Pojemnik na pisadła i kleje.

Cześć.

Znalazłem w internecie jak w prosty sposób zrobić pojemnik na przydatne rzeczy z pudełka po
butach.

Mój jest już wypchany do granic mazakami, które podzielone są na permanentne i niepermanentne (choć może tego na pierwszy rzut oka nie widać) oraz na cienkopisy, długopisy i inne.
W drugiej części znalazły się kleje w płynie, sztyfcie, kostkach  i taśmie dwustronnej oraz klipsy, które pomagają mi utrzymać kartki razem przy art journalu.

Już stwierdziłem, że muszę znaleźć większe pudełko na pozostałe przydasie :D tyle, że w tym zrobię przegródki aby łatwiej utrzymać porządek.

Mazakami, które najbardziej przypadły mi do gustu, są mazakopędzelki, które są ni mniej ni więcej jak mazakami o końcówce pędzelka.




Poza tym próbuję nowych form i materiałów w art journalu. Z pewnością pokażę jak wyglądają efekty końcowe.


ps.
Szykuję się do imprezy Andrzejkowej i życzę sobie oraz wszystkim udanej zabawy :)

2 komentarze:

  1. Porada- pisaki, długopisy zawsze układaj pisadłem do dołu - nie będzie problemu z ich rozpisywaniem.

    OdpowiedzUsuń