wtorek, 17 lutego 2015

Walentynkowy zegar na blejtramie :)

Cześć.

Jak już pisałem wcześniej zakupiłem zegar ścienny, którego mechanizm wraz ze wskazówkami trafił do pracy, którą chciałbym wam zaprezentować.
Miał być inny motyw ale złapałem klimat Walentynek i na środku powstało serce wykonane z taśmy washi w serca ;)

Przy okazji tworzenia tegoż projektu, wykończyłem :) moją pierwszą mgiełkę - Limonka Pastelowa od 13Arts i przy okazji Skrapowiska będę musiał uzupełnić zapasy :) Pozostałe trzy mgiełki pastelowe też są już na wyczerpaniu.

Jeszcze napomknę, że przy okazji sobotnich zakupów w ręce me wpadły farbki wodne w kostkach.
Nie żebym potrafił malować ale do kolorowania w pracach są jak znalazł.

Zapraszam do oglądania i pozdrawiam :)




























Pracę zgłosiłem u 123scrapujtyblogspot.com na Wyzwanie#57 Serce.
http://123scrapujty.blogspot.com/2015/02/wyzwanie-57-serce.html















8 komentarzy:

  1. Świetny zegar !!!
    Coś zupełnie innego i świetnie wykończony.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Kolejna z moich nowych form :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Wow ale przemiana ! Wspaniala praca, bardzo oryginalny projekt. Farbki w kamieniu to jest poezja, bedziesz mial mnostwo zabawy ! Tworczego tygodnia zycze :) Marta xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Przemiana we mnie z pewnością zachodzi. Poprzez oglądanie świetnych prac, w tym twoich Marta, otwieram się na nowe techniki i środki przekazu.
      Mam nadzieję, że znajdę swój sposób na farbki wodne :)
      Pozdrawiam i tobie również życzę owocnego tworzenia :)

      Usuń
  3. Bardzo oryginalna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu 123 scrapuj Ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Konkurencja jest duża, a prace piękne zatem nawet nie marzę :D ale już sam udział w wyzwaniu i przygotowana praca dużo dla mnie znaczą :)

      Usuń
  4. ciekawa praca, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń