poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Pierwsze kolorowanki.

Cześć.

Spróbowałem swoich sił w kolorowaniu.
Znalazłem dwa wzory do wykorzystania nie komercyjnego. Kredki akwarelowe poszły w ruch, jednak nie rozprowadzałem je na mokro lecz specjalnym pisakiem - Artline MultiPen, który w miarę ładnie rozprowadza kredkę. Wzór wydrukowałem na papierze akwarelowym, jednak chyba miałoby to sens, gdybym używał wody do rozprowadzania.

Są to moje początki, stąd i moje próby marne i terminologia oraz techniki nie znana :)




4 komentarze:

  1. Jak na pierwszy raz poszło Ci świetnie !!! :)
    Ale spróbuj też rozprowadzać pędzelkiem, chociażby dla siebie dla porównania.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Janusz.
      Następnym razem z pewnością użyję pędzelka z wodą, ponieważ z pewnością kolory będą intensywniejsze, pisak bowiem rozcieńcza je bardziej.
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Szacun za odwagę- mnie niestety jej brakuje, a właściwie z powodów, które nie pozwalają mi na kolorowanie czy malowanie :p Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadwiga :)
      Będę więcej eksperymentował, ponieważ malowanki będę chciał użyć później w art journalu na przykład lub w innych moich pracach :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń