niedziela, 31 stycznia 2016

Okładka kalendarza - kolorowanki :)

Witajcie.

Zakupiłem w nowym roku fajny kalendarz A4 z kolorowankami i postanowiłem ozdobić okładkę sugerując się wyzwaniem na essy-floresy - Na przełomie roku.
Niestety strzeliłem gafę i spojrzałem, że prace zgłaszać można do 31 stycznia, a była to data podania wyników wyzwania :)
Tak czy inaczej, mam okładkę, z której jestem zadowolony, a która pokazuje moje chęć dalszego doskonalenia się w wymienionych na okładce technikach :)

Cyfry, składające się na daty, to chipboardy samoprzylepne firmy American Crafts, o nazwie Thickers.
Żarówka i książka, to chipboardy samoprzylepne Primy z kolekcji Cartografer z 2014 roku.
Do pokolorowania liter składających się na techniki scrapbookingowe, żarówki oraz książki użyłem wosków Creative Expressions w kolorach Graceful Mint, Graceful Mustard, Cast Bronze i Viola. Są one bardzo wydajne i nadają piękne kolory.
Planuję zakup jeszcze kilku kolorów :)













8 komentarzy:

  1. Marek naprawdę świetnie sobie poczynasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dagmaro :)
      Teraz biorę się za ozdobienie okładki albumu, wypełnionego już zdjęciami z moich wyjazdów.

      Usuń
  2. fantastycznie sobie poradziłeś, Marku; proponuję jeszcze przyozdobić sobie niektóre strony: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/2015/12/kalendarze-kalendarze-filmik.html
    na prawdę świetna zabawa i nie chce się go wypuszczać z rąk ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kalendarz jest przeplatany kolorowankami, więc już samo to jest ozdobą, choć pewnie w dwa lata nie dam rady wszystkiego pokolorować ;)
      Zrobię natomiast takie małe zakładki dla ważniejszych wydarzeń, okazji. Na pewno się przyda takiemu zapominalskiemu jak ja :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo fajnie mi się ją tworzyło :)

      Usuń