wtorek, 12 stycznia 2016

Romantyczna szkatułka.

Cześć.

Szkatułka ta długo czekała na dokończenie ale w końcu się udało.
Może lekko przesadziłem z ozdobieniem frontu ale podoba mi się.

Najpierw szkatułkę pomalowałem czarnym gesso.
Następnie z zakupionej na giełdzie pokrywki z metalowego pudełka, po ichnich pralinach, wyciąłem piękny motyw, który zabezpieczyłem clear gesso i pokolorowałem kredkami akwarelowymi.
Jeszcze tylko ukształtowałem metal do kształtu wieczka i przykleiłem medium żelowym.
Zarówno zapięcie, serce i skrzydła oraz kłódka i klucz, pokolorowałem zakupionymi niedawno woskami Metallic Gilding Wax w kolorach: Cast Bronze, Graceful Mustard i Amethyst firmy Creative Expressions.

Udało mi się dobrać hasło do stylu szkatułki, czyli:
all you need is love, z zestawu Studio Calico.

Pozdrawiam.













4 komentarze:

  1. Jest fantastyczna- ma w sobie to "coś". Serdeczności na ten rok życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)
    Szkatułka maca sobie parę fajnych metalowych elementów do wykorzystania w innych pracach :)

    Pozdrawiam. Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta Twoja szkatułka !!! Naprawdę udało Ci się ją ozdobić bardzo oryginalnie i jest małe cudo. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Sięgam po coraz to inne środki przekazu dla mojej wyobraźni i cieszę się, że podobają się one komuś.
      Pozdrawiam :)

      Usuń