środa, 20 kwietnia 2016

Latarenka

Cześć.

Najnowszy mój twór, czyli latarenka.

Ozdobienie jakiejś chodziło mi po głowie od dłuższego czasu i oto wpadła mi w ręce idealna :D

Do oświetlenia wnętrza użyłem żarówki breloczka :)

Zamiast okien, wkleiłem półprzeźroczysty papier z ciekawym wzorem.

Dywan, to chusteczki higieniczne pokolorowane po przyklejeniu :)


Pracę zgłaszam na wyzwanie w 13 arts:

Użyty produkt to: Ayeeda Ink - Yellow.

13arts


oraz na wyzwanie w Craftowy Ogródek.




Zapraszam do oglądania i komentowania.
Pozdrawiam :)



























15 komentarzy:

  1. świetnie wygląda z tym zegarem i te drzwiczki z kluczykiem i narożnikami super.Ciekawy pomysł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu :) Świetnie się bawiłem przy ozdabianiu i wystroju wnętrza tego domku :D

      Usuń
  2. Wnętrze powala...fantastyczny pomysł....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy projekt na nowe wyzwanie 13arts, dziekuje za zabawe z nami! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa praca!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu 13Arts :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję.
      To było interesujące wyzwanie :)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. świetna i zaskakująca z każdej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mareczku, Twoje prace mnie powalają swoją oryginalnością na kolana. Rewelacja! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craftowego Ogródka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny twór, oby tak dalej! :)
    Dzięki za zabawę z CO!

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne ;) tworzy Pan niesamowite rzeczy ;) zapraszamy do odwiedzenia naszej strony ;) choć my dopiero zaczynamy ;)

    OdpowiedzUsuń