czwartek, 23 czerwca 2016

Mixed mediowy domek.

Cześć.

W paczce od Essy Floresy, wygrane Candy na facebooku, znalazłem piękny model domku do sklejenia i ozdobienia.

Moja wersja wygląda tak :)
 
Z przysłanego zestawu użyłem następujących mediów: 
- Ayeeda Paint - Matte Rasberry, 13arts,
- Ayeeda Powder 3D - Natural Mika Flakes - silver, 13arts,
- Ayeeda Mist - Pearl Sky Blue, 13arts,
 
Poza tym użyłem:
- mgiełek Distress Spray Stain: mowed lawn, spiced marmalade.
- Ayeeda Ink - Violet, 13arts,
- Sharpie.
 

Miłego oglądania i komentowania :)
Pozdrawiam.
 
 










 

2 komentarze:

  1. Domek jest cudny, wszystko dopracowane w każdym szczególe, a rower jako dodatek - pierwsza klasa. Aż chciałoby się tam zamieszkać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Widać to taki mój wymarzony domek skoro tak go dopracowałem :)
      Na ganku :) wylądował jeszcze kotek. zaktualizuję w wolnej chwili.
      Dzisiaj wrzucam kolejną pracę :)

      Pozdrawiam

      Usuń