niedziela, 21 sierpnia 2016

Organizer na wyzwanie w Fabryce Weny,

Cześć.

Mój, jakiś czas temu zakupiony, organizer, na wszelkie perełki i dodatki do moich prac, doczekał się nowego wyglądu. 
Zabierałem się za niego od jakiegoś czasu ale dopiero wyzwanie w Fabryka Weny, zmotywowało mnie do tego. Wyszło całkiem ciekawie :D


Fabryka Weny


W pracy wykorzystałem następujące media:
- Ayeeda Mist: Pearl Sky Blue, Pearl Old Gold.
- Maski 13arts: Falling Dots, Sunbeam.
- Farba Stamperia: Bronzo.
- Sharpie Paint/Painture White 
- Metalic Gilding Wax firmy Creative Expressions:
  Chic Viola, Graceful Mint. 
- Dodatki ScrapBerry's z kolekcji Mechanical Illusions.


































Mam nadzieję, że się Wam spodoba mój organizer i zmotywuje oraz zainspiruje do ozdobienia własnego :)


Przede mną kilka projektów do ukończenia, więc możecie oczekiwać w najbliższym czasie nowości na blogu :)
Zastanawiam się również nad Candy, pierwszym, ale muszę to dobrze przemyśleć :D

Pozdrawiam serdecznie.
Pa :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy projekt. Niesamowicie mi się podoba efekt jaki uzyskałeś na boczkach. Dziękuję za udział w wyzwaniu Fabryki Weny i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      Najpierw nałożyłem pastę strukturalną przez maskę, posiadałem mgielką, a później postanowiłem wyeksponować kilka wzorów. Nawet mnie czasem zaskakuje efekt końcowy :)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Super! Mnie też urzekły boki :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Fabryki Weny :)

    Dżoaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Widzę, że boki najbardziej w oko wpadają :)

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Fantastyczny efekt, świetne te wszystkie faktury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Przepraszam, Przeoczyłem Twój Moniko komentarz.
      Miło mi, że moja praca przypadła Tobie do gustu. Coraz częściej korzystam z masek i pasty strukturalne, bo nadają wyjątkowy wygląd pracom :)

      Usuń