poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Praca na wyzwanie w Retro Kraft Shop.

Cześć :)

Jakiś czas temu dostałem od znajomej ładną buteleczkę po perfumach i nie miałem pomysłu na jej ozdobienie. 
Kiedy zobaczyłem najnowsze wyzwanie w Retro Kraft Shop - Odciski z foremek, pomyślałem, że buteleczka nada się idealnie :)

Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Powiedzcie mi, co o niej myślicie.

Foremki: kwietny ornament, skrzydła anioła, silikonowe kwiaty.
 














wyzwanie skraftuj to odciski z foremek

Pozdrawiam serdecznie :)

8 komentarzy:

  1. Skrzydła na buteleczce skradły moje serce. :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu sKraftuj to!

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesująca kolorystyka!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze z pomysłem ! Kolorki skrzydeł przepiękne i całkiem fajnie wyglądają na tle bardzo intensywnych, przeciwstawnych kolorów :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, buteleczka, która dostała skrzydeł! W kolorach jest moc. Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu RKS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihihi.
      Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń